MoHo (2000)

Alternatieve titel: Ball Breakers

PlayStation / PC / Sega Dreamcast

Ontwikkeld door Lost Toys
Uitgegeven door Take-Two

Veroordeeld tot de eeuwigheid in een ultragewelddadige intergalactische gevangenis voor een misdaad die je niet hebt begaan, heb je maar één kans op vrijheid. En het is een lange, moeilijke weg om af te leggen. Je zult het moeten opnemen tegen de ''Best of the Worst''. De meest wrede en gewelddadige mensachtige gevangenen die de Melkweg te bieden heeft. Vecht je een weg door het universum en versla alle tegenstanders. Als je sterk genoeg bent, kun je de vrijheid terugwinnen die je rechtmatig toekomt...als jij de laatste man bent die rolt.