Volfied (1989)

Alternatieve titels: Ultimate Qix | Arcade Archives VOLFIED

Arcade / TurboGrafx-16 / PC / Commodore 64/128 / Commodore Amiga / Atari ST / Sega Mega Drive/Genesis / PlayStation / PlayStation 2 / Xbox / Mobile / Nintendo Wii / Nintendo Switch / PlayStation 4
Action / Puzzle

Ontwikkeld door Taito en Empire
Uitgegeven door Taito en Hamster

Volfied is een lijntrekkend actie-puzzelspel. Bestuur de Monotros om de buitenaardse wezens van je thuiswereld te verdrijven met behulp van de laser van het schip om het veroverde gebied terug te veroveren. Herover 80% van een etappe om te winnen, maar pas op dat de vijanden niet in contact komen met je schip of onvolledige lijnen terwijl je barrière uit is.