Rain World: The Watcher (2025)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Platform / Adventure

Ontwikkeld door Videocult en Akupara
Uitgegeven door Akupara

Rain World: The Watcher is een DLC-uitbreiding van Rain World. Reis verder naar iets waar je slechts een glimp van kunt opvangen. Wanneer de wereld onder je voeten barst en afbrokkelt, zul je dan vasthouden aan alles wat je ooit kende? Of een duik nemen in het onbekende? De wildernis die je te wachten staat, zal anders zijn dan alles wat er eerder is gebeurd. Onbekende wezens besluipen en klimmen en duiken en jagen. Nieuwe rassen scheuren en plukken, graven en verstoppen zich. Roofdier en prooi worden hiermee opnieuw gedefinieerd. En te midden van dit alles probeert een eenzame, verdwaalde slakkat zijn best te doen om de verwoestingen van een verwrongen wereld te overleven.