ChäoS;HEAd NoAH (2008)

Alternatieve titel: ChäoS;HEAd

Nintendo Switch / Android / PC / Xbox 360 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Mages, Nitroplus en 5pb
Uitgegeven door Mages, Spike Chunsoft en Nitroplus

Takumi Nishijo is een tweedejaars middelbare scholier die op het punt staat zich te isoleren. Hij woont in Shibuya, waar een reeks bizarre seriemoorden heeft plaatsgevonden die bekend staan ​​als ‘New Generation Madness’. De dader moet nog worden gepakt en zorgt voor onrust op internet en televisie. Op een dag werd een gruwelijke boodschap, die de volgende moord leek te voorspellen, verzonden door een mysterieuze figuur genaamd ‘Shogun’. De volgende dag, op weg naar huis van school, komt Takumi het gruwelijke delict tegen, precies zoals voorspeld. Voor het lijk ligt een met bloed doordrenkt meisje.