Asphalt Legends Unite (2024)

Android / Apple iOS / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Racing
multi player / online

Ontwikkeld door Gameloft
Uitgegeven door Gameloft

Asphalt Legends Unite is een multiplayer-uitbreiding voor Asphalt 9: Legends. Meer missies, meer hypercars, meer custimization en vooral… meer spelers, want deze uitbreiding focust zich helemaal op de multiplayer. Zo kun je het tegen 7 tegenstanders opnemen van over de hele wereld of race je gewoon met zijn vieren vanaf de bank met een gedeeld scherm. Voed je competitieve ziel met de races en voel de collectieve hartslag van de weg. Bundel je kracht met andere spelers door intense arcaderaces te rijden, stunts uit te voeren en richting de overwinning te racen terwijl je in de beste bolides rijdt.