Graze Counter (2017)

Ontwikkeld door Bikkuri
Uitgegeven door Henteko Doujin

Het is de 23e eeuw en het virtuele netwerk ‘EDEN’ heeft een tijdperk van vrede en welvaart tot stand gebracht. Op een dag weigert het de toegang van de beheerder – schijnbaar uit het niets.De 2,4 miljoen burgers die op het netwerk waren aangesloten, werden gijzelaars in cyberspace. EDEN stelde de mensheid vervolgens een ultimatum voor: om deze gijzelaars vrij te laten, moet een mens het nu ontwikkelde netwerk bevechten en winnen. Voor deze moeilijke taak zijn twee capabele jachtpiloten gekozen. Het lot van de mensheid ligt in hun handen...