Tax-Force (2025)

Ontwikkeld door Outsider
Uitgegeven door Outsider

De planeet heeft schulden. In een laatste, wanhopige poging om de schuld op Farset 13’s Solar Shield terug te betalen, wordt jij uitgenodigd om Tax-Force te leiden – een eliteafdeling van zwaarbewapende penningmeesters, die noodbevoegdheden hebben gekregen om op gemuteerde belastingontduikers van miljardairs te jagen. Vecht je een weg door hun verdediging om te onderhandelen over terugbetalingen. Geef die middelen uit om de schulden rechtstreeks af te lossen, of herinvesteer in je stad om de economie te laten groeien en de schulden op organische wijze af te betalen, voordat de planeet afbrandt.