Codename: Panzers - Phase One (2004)

Strategy

Ontwikkeld door StormRegion
Uitgegeven door CDV

In Codename: Panzers Phase One kun je uit drie verschillende campagnes kiezen, de Duitse, Sovjet en Geallieerde campagne. Elk van de campagnes bestaat uit een groot aantal missies die je door heel Europa zullen leiden. Hierbij valt te denken aan de invasie van Polen in '39 tot D-day. In de missies speel jij als een officier die de leiding heeft over een klein aantal eenheden. Nieuwe eenheden kun je aan het begin van missies kopen met de punten die je verdiend hebt door andere missies goed te volbrengen

avatar van Timal01
Top spel goeie graphics leuke besturing. beetje moeilijk voor nieuwe gebruikers. Maar verder Top

avatar van Tha Luz
Wel leuk,het kon me echter niet te lang boeien.

Leuk spelletje..héél moeilijk..maar als je de eerste 5 levels haalt, dan kan je ver komen.
Vind je deze goed..dan is Faces of War een aanrader.