Saints Row - Doc Ketchum's Murder Circus (2023)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / PC
single player / online

Ontwikkeld door Volition
Uitgegeven door Deep Silver

Het duistere circus keert terug naar Boot Hill! De gestoorde Doc Ketchum streamt zijn Murder Circus voor een groot publiek. Het geweld gaat viral… en jij slaat er een slaatje uit! Doe als één van de vier deelnemers mee aan een nieuwe solostrijd vol skills, kills en doorzettingsvermogen. Verbeter je skills en wapens, overleef steeds moeilijkere confrontaties, versla je ultieme rivaal en geef je zuurverdiende flappen uit in het hoofdverhaal van Saints Row!