Panzer Bandit (1997)

PlayStation / PlayStation Portable / PlayStation 3 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Fill in Café
Uitgegeven door Banpresto en Bandai Namco

Panzer Bandit is een side-scrolling beat 'em up. Er zijn in totaal 12 personages, inclusief de vier verhaalpersonages en de acht ontgrendelbare bazen. Het spel wordt bestuurd met twee aanvalsknoppen (sterk en zwak) en het richtingspad voor bewegen naar links, rechts, hurken en springen. Schouderknoppen kunnen ook worden gebruikt om te wisselen tussen voorgrond en achtergrond en kunnen worden gebruikt om de speciale aanval van het personage te activeren. Een ongebruikelijk aspect van het spel is dat als de speler stilstaat tijdens een aanval, de actie als een verdediging wordt beschouwd. Andere functies zijn onder meer een combo-teller en een geleide elementaire aanval die een vijand lanceert.