Dragon Ball: Zenkai Battle (2011)

Alternatieve titels: Dragon Ball: Full-Throttle Battle | Dragon Ball: Zenkai Battle Royale

Arcade
Fighting

Ontwikkeld door Bandai Namco
Uitgegeven door Bandai Namco

Zenkai Battle beschikt over een soortgelijk vechtsysteem als dat van Dragon Ball Z: Tenkaichi Tag Team. De mode voor één speler omvat Battle Royale en teamgevechten, en de mode voor twee spelers omvat teamgevechten. Wanneer zeven Dragon Balls worden verzameld, wordt een speciale bonus ontgrendeld zoals speelbare personages als de God of Destruction Beerus.