Dragon Ball Z: Extreme Martial Arts Chronicles (2015)

Alternatieve titel: Dragon Ball Z: Extreme But┼Źden

Nintendo 3DS
Fighting

Ontwikkeld door Bandai Namco en Arc System Works
Uitgegeven door Bandai Namco

Een 2D-vechtgame waarin spelers een team kunnen samenstellen, bestaande uit zowel gevechts- als ondersteunende personages, om tegen een vijandelijk team te vechten in een 1-op-1-wedstrijd. Het hoofddoel van de strijd is om alle vechters van het andere team uit te schakelen, door hun gezondheid tot nul terug te brengen of door in totaal meer resterende gezondheid te hebben dan de tegenstander als de tijd om is.