Dragon Ball Super Card Game Fusion World (2024)

Alternatieve titel: Dragon Ball Super Card Game Digital Version

Card
online

Ontwikkeld door Bandai
Uitgegeven door Bandai

Welkom bij Dragon Ball Super Card Game Fusion World, waar je de strijders van Dragon Ball het tegen elkaar kan laten opnemen in een episch kaartduel. Combineer kaarten om superkrachtige aanvallen en je tegenstander te verslaan! Kies eerst je teamleider en stel een deck samen. Als de teamleider van de tegenstander 8 keer hebt aangevallen dan wil je het spel, maar pas op! Alle kaarten kunnen op offensieve en defensieve manieren toegepast worden, dus denk goed na voordat je een aanval maakt.

Fonzzz002 (crew)
Gratis te downloaden en er is meteen één starter deck beschikbaar (Frieza en Broly schijnen de beste starter decks te zijn). Pas als je geavanceerdere decks wilt dan moet je betalen, of gewoon veel spelen.

Een paar potten gedaan en het is verassend leuk! Als fan van DBZ zit de fanservice er goed in en er komt redelijk wat strategie / risk vs reward bij kijken. Het systeem werkt ietwat anders dan ik gewend ben van andere kaartspellen ivm dat hier de "teamleider" ook een kaart is, met zijn eigen stats & effecten. Dit zorgt ervoor dat je de leider beschermen minstens zo belangrijk is als goede kaarten op het veld krijgen. Voegt een leuke laag strategie toe.