Strato Fighter (1991)

Alternatieve titels: Raiga - Strato Fighter | Arcade Archives STRATO FIGHTER

Arcade / Xbox / Nintendo Switch / PlayStation 4

Ontwikkeld door Tecmo
Uitgegeven door Tecmo en Hamster

In het jaar 2135 na Christus mobiliseert het Aardse leger de codenaam "RAIGA" na een aanval door een onbekende vijand. De toekomst is in handen van de twee MB-OG vechters en ze vertrekken naar de vijandelijke kolonie. Gebruik de draaiknop en verschillende wapens om vijanden uit te schakelen die van alle kanten op je afkomen - verticaal en horizontaal.