TopSpin 2K25 (2024)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Sports

Ontwikkeld door Hangar 13
Uitgegeven door 2K

TopSpin 2K25 is een heropleving van de simulatieserie voor tennisvideogames. Met een selectie van meer dan 24 speelbare professionals, een TopSpin Academy-trainingscentrum ingesproken door tennislegende John McEnroe, competitieve singleplayer- en multiplayer-modi, alle vier historische Grand Slam-toernooien en nog veel meer. Creëer een MyPLAYER op maat en definieer jouw look op het veld! Met een breed scala aan aanpassingsopties kun je jouw eigenschappen verfijnen en nieuwe coaches en uitrusting verdienen van Adidas, HEAD, Lacoste, New Balance, Nike, Wilson en meer.

• vanaf vrijdag 26 april te koop voor de PC
  • vanaf vrijdag 26 april te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf vrijdag 26 april te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf vrijdag 26 april te koop voor de Xbox One
  • vanaf vrijdag 26 april te koop voor de Xbox Series X/S

avatar van richiedoom
Hier kijk ik best wel naar uit. Ik weet nog van vroeger dat ik heel veel lol met de eerste Top Spin had bij een vriend. Ik ben niet per se een tennis fan, maar uit een goede tennis game kan ik best veel plezier halen. De afgelopen jaren waren de tennisgames wel erg matig, dus laten we hopen dat dit een schot in de roos wordt.

De graphics vallen me wel een beetje tegen, maar verder zien de gameplay en animaties er naar mijn mening best goed uit.