Endgame (2002)

PC / PlayStation 2

Ontwikkeld door Cunning
Uitgegeven door Empire

Het is 2020 en je speelt Jade Cornell, een sexy kantoorbediende van EuroDream . Je hebt een baantje van 9 tot 5, je doet je eigen afwas en je speelt graag schietspellen op je eigen spelcomputer. Als je beste vriend Tyler wordt ontvoerd omdat hij teveel weet over EuroDream's plannen voor wereldoverheersing, raak je in het verhaal betrokken en is je leven niet meer veilig. EuroDream is er op uit je te doden en het is aan jou om op zoek te gaan naar de kern van de samenzwering terwijl je je tegenstanders al schietend van je afhoudt.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.