Shin Megami Tensei V: Vengeance (2024)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Atlus
Uitgegeven door Atlus

Ervaar deze definitieve versie van de game Shin Megami Tensei V. Het spel is verder uitgebreid met een gloednieuw verhaal vol nieuwe locaties, demonen en keuzes die het lot van je realiteit zullen bepalen. Deze versie van Shin Megami Tensei V bestaat uit twee volledige verhaallijnen. Beleef een gloednieuw verhaal, de 'Canon of Vengeance': een dramatisch epos over wraak, dat draait om twee nieuwe personages en een opmerkelijke groep demonen, de Qadištu. Zij hebben hun eigen duistere plannen, los van de oorlog die wordt uitgevochten door zij die de orde willen bewaren, en zij die dat willen dwarsbomen. Of ontdek het oorspronkelijke verhaal van Shin Megami Tensei V, de 'Canon of Creation', over een oneindig gevecht tussen engelen en demonen, en jouw strijd om het lot van de wereld de goede kant op te sturen.