Final Fantasy VII Remake: Episode INTERmission (2021)

Alternatieve titel: Final Fantasy VII Remake Intergrade

PlayStation 5 / PC

Ontwikkeld door Square Enix
Uitgegeven door Square Enix

Speel als Yuffie nadat ze in Midgar aangekomen is, waar ze samen met een andere Wutaiaanse agent contact met Avalanche HQ moet leggen. Haar plan is om het Shinra gebouw te infiltreren en de krachtigste Materia van het conglomeraat te stelen. Deze Episode beslaat twee hoofdstukken die los van het hoofdspel zijn te spelen. De geïntegreerde versie voegt nieuwe scenes en een nieuw baasgevecht toe aan de gevechtssimulator.