Moto Racer (1997)

PC / PlayStation

Ontwikkeld door Delphine

In de eerste deel van de Moto Racer reeks kun je Time Attack, Single Race en Championship doen. In de Championship mode is het de bedoeling om een aantal races te doen en er zo veel mogelijk van te winnen. In de Single Race mode kun je de banen leren kennen en gewoon wat oefenen. Je kunt in dit spel veel verschillende riders en motoren gebruiken.

avatar van pkunk
Lekker snel, goede graphics, leuke replays (of was het nou real-time commentaar.. ? ) en goede controle 4*

Weinig aan toe te voegen, vooral het snelheidsgevoel werd in dit spel beter neergezet dan in de NFS reeks.

Gewoon zeer goed spel:-)
3,5 stemmen

Als je een tijdje goed reed en veel wheelies deed, zei zo'n commentator "What a rocket!".

avatar van sdr
sdr
Mooie graphics, goede afwisseling in tracks en het afwisselen tussen gewone en crossmotoren maakte dit tot een goed race-spel. Ik vond het altijd leuk om op die mini motoren te racen.

Wat waren die cheats op de pc ook alweer? cdnalsi, ctekcop, ehh.

Helemaal grijs gespeeld. Ik weet nog wel dat ik op het eerste circuit echt een top tijden had neergezet wat zo met de wereldtop mee had kunnen doen

avatar van Shpongle
nostalgie!