Krimson (2024)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Platform / Music

Ontwikkeld door CryingPsycho
Uitgegeven door PM

Krimson is een uitdagende, grimmige en ritmische platformgame met elektronische heavymetalmuziek. Je bent een onbekend gebroed dat zich een weg zoekt door een helse wereld die ritmisch op de muziek beweegt. Eén verkeerde zet kan je dood betekenen, maar gelukkig zijn er genoeg controlepunten en sterf je een snelle dood.

avatar van Banjo
Hmm dit kan best iets goeds gaan worden in ieder geval iets aparts.
Ik houd van Metal en ik houd van obscure dingen op z'n tijd...

Maar dat ritmische? dat kan ook nog wel goed uitpakken, kijk bijvoorbeeld maar naar Thumper (2016) - GamesMeter.nl ja een pentagram schrikt me niet zo snel af hoor .
Wenslijst!