Skate Fish (2024)

Android / Apple iOS
Sports / Simulation

Ontwikkeld door Sudden Event
Uitgegeven door Whitethorn

Welkom in een wereld waar de enige manier om coole vissen te vangen is door indruk op ze te maken. Pas je personage, skateboard en hengel aan en skate door zeven relaxte omgevingen, elk met hun eigen soorten vis om aan de haak te slaan en obstakels om over heen te skaten. Gebruik de aanraakbediening met twee vingers zodat je board omgedraaid kan worden en maak vervolgens diverse trucs. Wees een legende in het skatevissen door tientallen karpers, baarzen, forellen en andere vissen te vangen om het plaatselijke aquarium te vullen met schubdieren.