Wildfire (2020)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox One
Platform / Action

Ontwikkeld door Sneaky Bastards
Uitgegeven door Humble

Beheers de elementen in deze spannende stealthgame waarin alles brandt. Gebruik de elementen om vuur te maken, water te bevriezen en de aarde te bewegen terwijl je bijgelovige vijanden te slim af bent in deze spannende 2D-game. Herover je thuisbasis en red gevangen dorpelingen: manipuleer je omgeving om als beste uit de strijd te komen en je tegenstanders te verslaan. In een wereld boordevol magie word je beschuldigd van hekserij door kwaadaardige schurken die bang zijn voor je elementaire krachten. Zorg dat je de bijgelovige legers van de Arch Duchess te slim af bent terwijl ze op je jagen door groene bossen, diepe grotten en over bevroren bergtoppen. Vind en bevrijd dorpelingen en breng ze in veiligheid om je thuisbasis terug te winnen.