Knuckle Bash (1993)

Arcade / Android / Apple iOS

Ontwikkeld door Toaplan
Uitgegeven door Toaplan

Sluit je aan bij Clash, Dice en Devo terwijl zij zich verzetten tegen de onderwereld van het worstelen. Dit is het verhaal van hoe de jonge worstelaars de sport hebben gered van het kwaad en de corruptie. De Mad Bull Group is een corrupte worstelorganisatie die winst maakt en tegelijkertijd de integriteit van de sport aantast. Help het Knuckle Bash-team dit kwaad te verslaan en de Mad Bulls aan hun zijde te krijgen. Onze jonge worstelaars weten maar al te goed hoe miljoenen jonge fans naar hen opkijken als rolmodellen. Het is voor hen dat ze voor zichzelf moeten opkomen tegen de organisatie.