Heiankyo Alien 3671 (2017)

Alternatieve titels: Heianky┼Ź Eirian | Cosmic Digger 3671: Legend of Heiankyo

PC / Arcade
Action / Strategy
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Mindware
Uitgegeven door Mindware en exA-Arcadia

Dit spel is een psychedelische variant van de arcade-klassieker Heiankyo Alien. Speel als 1 van de 4 politieagenten en bescherm de oude Japanse hoofdstad Heiankyo tegen binnenvallende buitenaardse wezens door ze in gaten op te sluiten en te begraven. Vind onderweg power-ups om het tij tegen de buitenaardse plunderaars te keren. Hoe meer indringers je in de val lokt, hoe meer je in level stijgt om je score exponentieel te verhogen. Speel met vrienden om te zien wie de beste verdediger van de stad is en behaal de hoogste score.