Star Gagnant (2023)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door TERARIN
Uitgegeven door Regista

Star Gagnant is een verticaal scrollende Shmup met een snelvuursysteem. Het spel bevat vier modi waaronder Arcade, Caravan, uitdagingsmodus en snelle vuurmodus. In Arcade-modus voltooi je zeven fasen in het verhaal. De missie is voltooid als je alle stadia hebt voltooid. Er zijn 4 moeilijkheidsgraden. In de caravanmodus strijd je gedurende slechts 2 minuten om hoge scores op een speciaal podium. In de uitdagingsmodus worden je controlevaardigheden bij elke uitdaging geëvalueerd en wordt je algemene rang aan het einde weergegeven. Tenslotte word er in de snelle vuurmodus gestreden om hoge vuursnelheid. Maximaal 4 spelers kunnen dan lokale wedstrijden spelen.