Missile Dancer 2 (2024)

Alternatieve titel: Misairudansā 2

PC / Nintendo Switch

Ontwikkeld door TERARIN
Uitgegeven door TERARIN

Missile Dancer 2 is een sprite scaler shmup en een rail shooter in één. In de arcademodus voltooi je 16 fasen in het verhaal. De missie is voltooid als je alle fasen hebt voltooid. Er zijn 3 moeilijkheidsgraden. In de caravanmodus strijd je gedurende slechts 3 minuten om de hoogste scores in een speciaal level. Alle modi ondersteunen lokale ranking en een online ranking.