Faircroft's Antiques: The Mountaineer's Legacy (2022)

Alternatieve titel: Faircroft's Antiques: The Mountaineer's Legacy - Collector's Edition

Macintosh / PC / Nintendo Switch / PlayStation 5
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Boomzap
Uitgegeven door Boomzap en Ocean

Wanneer Mia Faircroft een nieuwe opdracht krijgt op Mont Cache, verwacht ze een rustig toevluchtsoord in de bergen te vinden. Maar de stad is veranderd sinds het overlijden van een beroemde inwoner, en de stadsmensen hebben alle hulp nodig die ze kunnen krijgen! Zodra Mia's grootmoeder arriveert met een verrassende metgezel, is het aan jou om samen te werken om de gemeenschap nieuw leven in te blazen en de nalatenschap te behouden!