Faircroft's Antiques: Home for Christmas (2020)

Alternatieve titel: Faircroft's Antiques: Home for Christmas - Collector's Edition

Android / Apple iOS / Macintosh / Nintendo Switch / PC
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Boomzap
Uitgegeven door Boomzap en Ocean

De verborgen voorwerpreizen van Mia Faircroft gaan verder! Samen met haar vriendin Maria Wise keert Mia terug naar haar familie voor een welverdiende vakantie. Maar thuis is niet zonder problemen en al snel gaat ze aan de slag om de vakantie te redden! Verken levendig gerealiseerde verborgen voorwerpscènes, herstel kunstwerken in leuke minigames en breng dit seizoen vreugde in Faircroft's Antiques: Home for Christmas.