Faircroft's Antiques: Treasures of Treffenburg (2020)

Alternatieve titels: Faircroft's Antiques: Treasures of Treffenburg - Collector's Edition | Faircroft's Antiques

Macintosh
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Boomzap
Uitgegeven door Boomzap en Ocean

Ga mee met oudheidkundige Mia Faircroft naar het prachtige Oostenrijkse stadje Treffenburg op zoek naar een fabelachtige antiekverzameling die ooit toebehoorde aan een beroemde matriarch genaamd Lady Ophelia Harcourt. Maar Mia weet dat achter elk antiek een verhaal schuilt en als ze merkt dat sommige details niet kloppen, doorzoekt ze elk hoekje en gaatje om de geheimen van de familie Harcourt te onthullen. Sluit je aan bij Mia in dit rijk geïllustreerde verborgen-voorwerp-raadsel-avonturenspel boordevol mysterie, een diverse cast van schattige personages en breinbrekende minigames in elk hoofdstuk.