BROK the InvestiGator (2022)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Fighting / Adventure

Ontwikkeld door COWCAT
Uitgegeven door COWCAT

In een futuristische wereld waar dieren de plaats van de mens hebben ingenomen, leven bevoorrechte burgers onder een beschermende koepel tegen de luchtvervuiling. De rest van de bevolking, buiten de koepel, kan echter maar met moeite overleven. De alligator Brok, privédetective en voormalig bokser, woont samen met Graff, de zoon van zijn overleden vrouw. Hoewel hij de aard achter haar ongeval nooit heeft kunnen ophelderen, komt er door recente gebeurtenissen toch weer dat sprankje hoop bovendrijven, dat hij de zaak alsnog op kan lossen...