Iron Marines Invasion (2022)

Alternatieve titel: Iron Marines 2 - Invasion RTS

Android / Apple iOS / PC
Strategy

Ontwikkeld door Ironhide
Uitgegeven door Ironhide

Verken en verdedig de meest unieke werelden tegen vreselijke buitenaardse bedreigingen die uit alle hoeken van de Melkweg komen. Verdedig je terrein door een strategie op te zetten die de vuurkracht van de verdedigingstoren combineert met de unieke tactische vaardigheden van je helden en eenheden. Laat het buitenaardse uitschot zien waar je leger van gemaakt is. Vergeet niet dat het beste van het beste tot jouw beschikking staat. Rekruteer en voer het bevel over de grootste helden en krijgersclans van de Melkweg. Overwin de meest dodelijke buitenaardse rassen door de vechtvaardigheden van je team te combineren. Vergroot je vuurkracht met een breed scala aan speciale wapens en power-ups. Nieuwe werelden en uitdagingen boordevol actie, vermengd met humor en vele verrassingen zijn het beste bewijs dat niets te lang duurt in de ruimte, en vrede is daarop geen uitzondering.