Bears in Space (2024)

Ontwikkeld door Broadside
Uitgegeven door Ravenscourt

Maak je klaar om je innerlijke beer los te laten in Bears in Space, de over-the-top Bullet-Hell FPS waar je gegarandeerd van gaat brullen. Duik gelijk in de actie met hordes oliedorstige robots terwijl je Maxwell Atoms belichaamt, een ruimtetronaut die een buitenaardse schipbreukeling is geworden en wiens DNA is samengevoegd met Beartana, de She-Bear. Ga op een maf en humoristisch avontuur waarin je je een weg baant door verschillende locaties, van woestenijen tot ruimtecarnavals en eeuwenoude verborgen tempels, terwijl je de weg terug naar de aarde probeert te vinden.

• vanaf vrijdag 22 maart te koop voor de PC