Tokyo Psychodemic (2024)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Gravity Game Arise
Uitgegeven door Gravity Game Arise

Ga via forensisch onderzoek de confrontatie aan met paranormale fenomenen. 5% van alle moordzaken in de wereld blijven onopgelost. Verifieer die onopgeloste zaken opnieuw. Werk samen met collega's die gespecialiseerde vaardigheden hebben, zoals het verkrijgen van fysiek bewijsmateriaal, en los zaken op door analytische hulpmiddelen en je eigen onderzoeksvaardigheden te gebruiken.

• vanaf 30 mei te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf 30 mei te koop voor de PC