Paper Ghost Stories: Third Eye Open (2024)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Cellar Vault
Uitgegeven door Chorus Worldwide

Third Eye Open is een coming of age-verhaal over een jong meisje met het vermogen om geesten te zien. Zal deze groeiende macht een zegen of een vloek zijn? Lukt het jou om je familie te redden en het mysterie dat de kern van het avontuur vormt te ontrafelen?

• vanaf 5 september te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf 5 september te koop voor de PC