Sonic Rush (2005)

Nintendo DS
Action / Platform

Ontwikkeld door Sonic Team en Dimps
Uitgegeven door Sega

Sonic moet in Sonic Rush een mysterieuze emerald terug zien te veroveren van Dr. Eggman. Er is echter een mysterieuze figuur die het verhaal nog gecompliceerder maakt. Ren, spin en rush je door 14 levels heen om de slechte Dr. Eggman en de mysterieuze figuur te verslaan!

avatar van davidov
Geen topper helaas maar zeker niet slecht.

avatar van @hotmail.com
over het algemeen vind ik Sonic games 3 keer niks. Heb liever Mario in zijn genre.
Niet dat Sonic misschien slecht is, maar het spreekt met gewoon totaal niet aan!

avatar van Car-freak
1,5
rare game is dit je moet nogal weinig doen

avatar van yoshi
leuke game alleen een beetje rap ik word er echt scheel van als sonic of blaze loopt is dat eccht rap maar het noemt dan ook rush