MySims (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii
Simulation

Ontwikkeld door Electronic Arts

De Wii-versie van MySims is anders dan je gewend bent van The Sims. Je bent niet langer bezig met het onderhouden van je Sims (ze laten eten, slapen, naar de WC laten gaan, etc.) maar meer met het bouwen van je eigen stad. Aan het begin van het spel krijg je van de burgermeester van een vervallen stadje de opdracht om het wat op te fleuren. Aan jou de taak om nieuwe inwoners aan te trekken, huizen voor ze te bouwen, en meubels voor ze te ontwerpen! Je zit dus niet meer vast aan opgelegde meubels, zoals in de voorgaande Sims-games, maar mag nu zelf aan de slag!

MySims is een geheel nieuwe Game die geloof ik nu voor een spotprijs bij de Intertoys te koop is.

Klik hier voor een leuke en grappige Trailer.

MySims

Ik weet de feiten niet maar het lijkt me logisch als deze game gewoon voor full price in de schappen komt hoor.

Het stijltje spreekt me zeker wel aan, maar in feite zal het niet veel verschillen van de Maxis' Sims. Geen aanschaf waard dus, ookal heb ik dan geen DS of Wii

Lijkt mij wel leuk, vooral voor op de Nintendo Wii. Het is namelijk de 1e Wii Game van:"The Sims".

avatar van Princess Piranha
Het lijkt mij eigenlijk wel leuk. Een soort Animal Crossing gemixed met The Sims.

Zag hem vanmiddag voor het eerst liggen in de winkels. Overigens heb ik ook de reclame op de televisie gezien.

Ravnoss
In eerste instantie zat ik er niet echt op te wachten, maar na dat ik de review op gametrailers.com zag, toch enthousiast geworden. Het belooft een soort Animal Crossing meets lego te worden. Waarbij je net als in Animal Crossing door een dorpje loopt, waarin een hoop andere inwoners lopen, waar je vervolgens interactie mee hebt. Echter is dit wel een dorp wat jijzelf compleet gebouwd hebt doormiddel van een soort lego idee.

avatar van Princess Piranha
Het uiterlijk van de game spreekt mij ook wel aan, lekker vrolijk. Is deze ook €50,-?

Ik zal morgen voor je kijken, dacht overigens dat hij €50,00 was op de Wii en op de DS ietsjes goedkoper, maar ik kan me vergissen.

JohnWilliams schreef:

€ 40,00 voor de Nintendo DS
€ 60,00 voor de Wii

Bah, ik hoopte dat de Wii games €50,- zouden worden

avatar van Tha)Sven
Ik zag de review bij Gamekings vandaag. Ongelofelijk wat zoet. Echt afschuwelijk, sorry meer kan ik er niet over zeggen. Ik had al een hekel aan de sims, maar dit ..

Princess Piranha schreef:

Bah, ik hoopte dat de Wii games €50,- zouden worden

Bij de betere spelenboer zijn de wii-games gewoon voor 45,- verkrijgbaar. o.a. next-level in amersfoort en hilversum hanteerd deze bedragen.

avatar van Car-freak
dit is echt een cool spel heb hem al thuis liggen echt cool!

Car-freak schreef:
dit is echt een cool spel heb hem al thuis liggen echt cool!

Voor hoeveel heb je hem gekocht? € 60,00? Of internet?

avatar van christa22
Heb hem uitgespeeld op de wii was echt een leuke game als je van de sims houd dan.
Vond het erg leuk getekend allemaal heel vrolijk!
Het is ook erg leuk om alle huisjes te bouwen en meubels te maken.
Vond het soms wel erg vervelend om naar al die extracten te zoeken heb bijna alles gevonden behalve 1 ding maar kon hem toch uitspelen.
Hoop dat er nog eens een ander my sim uit komt!
Hij is nu bij www.bartsmit.com te bestellen voor 30 euro en ook sims op een onbewoond eiland voor 30 euro.
Ik had hem gewoon voor de volle prijs:(
zo zie je maar weer dat je beter ff kan wachten tot die een tijdje uit is:)

avatar van renzoroy
christa22 schreef:
Vond het erg leuk getekend allemaal heel vrolijk!
Het is ook erg leuk om alle huisjes te bouwen en meubels te maken.
Hoop dat er nog eens een ander my sim uit komt!
Ik had hem gewoon voor de volle prijs:(
zo zie je maar weer dat je beter ff kan wachten tot die een tijdje uit is:)

die komt ook. vanaf 30 oktober = my sims kingdom beschikbaar voor de wii.

ik vond my sims maar tegenvallen. Ik vind de gewone sims helemaal vet. sims 2 heb ik besteld en moet ik als het goed is overmorgen binnen krijgen.
maar deze viel mij onwijs tegen. De manier van huizen bouwen is totaal anders dan bij de gewone sims wat ik zelf een hele negatieve verandering vind. Het verhaal klonk als een soort kruizing tussen sim city en the sims, dat leek mij een ideale combi. Helaas, het is gewoon the sims alleen dan voor kleine kids.

dikke tegenvaller, 2,5 naar mijn mening