Blade 2 (2002)

PlayStation 2 / Xbox
Fighting

Ontwikkeld door Mucky Foot
Uitgegeven door Activision

Blade is terug en hij is van plan de bloedzuigers in vrede te laten rusten - voorgoed. Er is een nieuw soort vampier opgedoken en deze is dodelijker dan ooit. Deze kruisingen, 'Reapers' genaamd, zullen je behendigheid met de houten staak tot het uiterste testen zonder dat ze gehinderd worden door de zwakheden die hun bloedslurpende neven van het pure ras bezitten. Blade moet het, als laatste hoop tegen de plunderende vampierhorden, opnemen tegen deze schurken in een reeks uitdagingen. Er staan levens op het spel, en het is aan jou om de vamp's ervan te overtuigen dat ze zich beter ergens anders in vast kunnen bijten.

avatar van %%%%%%
1,5
Een vriend van me zij als deze vet was.Maar toen ik die leende dacht ik eerder aan wat een slechte game.De bestuuring was slecht en de missies waren verveelend net als de camara.Verder waren de graficks wel ok zoals ik me herriner 1,5

Blade 2 is weeral zo'n game dat populair was door zijn succesvolle film en vervolgens redelijk veel werd verkocht, maar weinig kwaliteiten bezat. Het beste dat je kan doen is deze game vermijden!
Cijfer: 2**!

gamelord
dit had een goede game kunnen zijn...alleen was de besturing irritant, sturen met de linkerstick (normaal, maar dan moest je vele gevechtshandelingen doen met de rechterstick wat veel ergernis opleverde en de vaart uit het spel haalde.
(heb hem alleen nog omdat hij het heldenhoekje opvult, naast spiderman,batman enz.)

Dr. Salvador
Toch wel één van de beste filmgames die ik heb gespeeld. Ik vind het als een van de weinige een echte topper. Samen met Constantine een enorm goede filmgame. Gameplay was soms wel een beetje stroef.
Maar de actie, muziek, wapens, vijanden, sfeer, en graphics vind ik wel enorm goed! . Als je de film ( net als ik ) ook geweldig vond, dan vind je deze game ook echt geweldig!.

3,5 / 5,0

avatar van kaholiic
Je bent volgens mij de enige die er zo over denkt.

Dr. Salvador
kaholiic schreef:
Je bent volgens mij de enige die er zo over denkt.

Ja, inderdaad! . Je hebt van die games die iedereen de hemel inprijst zoals: GTA SA, Splinter Cell, en de Hitman serie, maar die ik echt legendarisch slecht vindt! .

Je hebt ook games die niet iedereen kan waarderen, maar ik geweldig vindt! zoals: Blade 2, Constantine, Turok, en natuurlijk Manhunt!.

Ik geef eerder de ondergewaardeerde games een kans, want daar zitten soms echt klassiekers tussen vind ik.