Super Tennis Blast (2019)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Sports

Ontwikkeld door Unfinished Pixel
Uitgegeven door Unfinished Pixel en Starsign

Smash de bal hard en krijg een enorme blast, terwijl je geniet van het beste tennis. Begin je professionele carrière in de World Tour modus, train je vaardigheden en word een tennislegende, terwijl je wereldwijd op banen speelt. Organiseer feestjes op de bank, terwijl je toernooien speelt in het enkel- of dubbelspel met de klassieke spelregels, of in de krankzinnige Super Blast modus. Vijf minispellen en een avatar editor maken deze tenniservaring compleet.