Age of Empires III: The WarChiefs (2006)

PC / Macintosh
Strategy

Ontwikkeld door Ensemble
Uitgegeven door Microsoft en MacSoft

Age of Empires III: The WarChiefs is een uitbreiding voor Age of Empires III. De game speelt zich af in het oude Amerika. Het verhaal gaat door waar het verhaal van Age of Empires III was gebleven. Alle 15 nieuwe missies hebben een verhaal dat inspeelt op historische gebeurtenissen en personen. Deze uitbreiding voegt ook verbeteringen en nieuwe units toe aan de Europese civilisaties. Spelers krijgen hierbij te maken met epische gevechten uit deze periode, en vechten voor controle over het land. Het is ook mogelijk om met één van de Indiaanse stammen te spelen, elk met zijn eigen WarChief, eenheden en stijl van leven.

avatar van Zuzuu
Klik hier voor screenshots.

Of klik op de MobyGames link hierboven waar ook altijd screenshots te vinden zijn voor niet net nieuwe spellen.

avatar van leroy*
Lijkt me echt zoo super mooi :O als ik dit spel kon spelen denk ik gewoon dat die zkers in me top 10 komt te staan

avatar van Jorge-E
Zó super is ie niet. Enkel kopen als je AOE III super vet vond.

avatar van My Addiction
Zou ik dit spel kopen of asian dynasties? Het is een van de twee, welk is het beste?

avatar van ps3me
My Addiction schreef:

Ik ga ze gewoon alle 2 kopen
Morgen zodra de winkel open is, haal ik alvast 1 van de 2, want ik weet dat ze maar 1 van de 2 hadden. En anders bestel ik via Bol!

avatar van ps3me
Heb het spel toch nog even laten rusten en stuitte er vorige week op bij de Game Mania, te samen met asian dynasty.

Geweldig spel, de campaign is ontzettend goed en het spel speelt heerlijk. Als je dus gewoon AoE 3 hebt kan je met dit spel niet alleen met indianen maar ook direct met alle andere gewone volkeren.
Echt een toppertje!

En deze ook uitgespeeld, op na het laatste deel