Harold Halibut (2024)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Slow Bros.
Uitgegeven door Slow Bros.

Harold Halibut draait om vriendschap en het leven op een gigantisch ruimteschip dat in een buitenaardse oceaan is beland. De game heeft een met de hand gemaakte grafische stijl die vergelijkbaar is met stop-motion-films. Spelers besturen Harold, een jonge assistent van de wetenschapper Jeanne Mareaux. Het schip waarop zij al heel hun leven wonen is 250 jaar geleden vanaf de aarde vertrokken. Hoewel de meeste inwoners zich bij het leven op het schip hebben neergelegd, zoekt Mareaux nog altijd naar een manier om een minder waterige planeet te vinden.

Met release op Game Pass.

Ziet er zeker bijzonder uit.

Ziet er heel erg uit als Truberbrook, maar wat meer in een sci-fi jasje. Ook eentje om op de lijst te gooien.