Lumines (2004)

Mobile / PlayStation Portable / PlayStation 2 / Xbox 360 / PC
Puzzle

Ontwikkeld door Q
Uitgegeven door Bandai en Ubisoft

In Lumines is het de bedoeling om verschillende blokken met verschillende kleuren in het speelveld aan elkaar te krijgen. Wanneer dit lukt beginnen de blokken te knipperen, en moet je proberen zoveel mogelijk blokken aan de knipperende blokken te krijgen. Op deze manier verzamel je veel punten waar het allemaal om draait. Als de tijdlijn langskomt verdwijnen de knipperende blokken en begint het proces opnieuw.

avatar van sdr
sdr
Leuk en grappig puzzelspelletje, redelijk verslavend. Niet origineel want gewoon een tetris kloon. Jammer ook van die goedkope trance muziek.

Ik vind dat de trance-muziek best meevalt. Geeft een opzwepend ritme aan dat meegaat met je acties.