BMX XXX (2002)

Nintendo GameCube / PlayStation 2 / Xbox
Sports

Ontwikkeld door Z-Axis
Uitgegeven door Acclaim

In het spel kun je praten met veelal ongure types die jou opdrachten geven. Het spel bevat vijftien BMX'ers waaaronder Ryan Nyquist, Dave Osato, Troy McMurray en Mike Laird. Het spel bevat meer dan 2000 verschillende tricks. BMX XXX kent een systeem waarbij je begint met Basic Tricks en deze gedurende het spel om kan zetten in meer geavanceerde tricks. Spelers kunnen tevens hun BMX helemaal aanpassen met allerlei onmogelijke accessoires.

1,0
Dit ging uiteraard helemaal nergens over. Vriend van mij had hem een keer ergens gestolen dus zodoende.

avatar van markwiering
Confusie schreef:

Diefstal is onacceptabel. Heeft jouw vriend dit spel al teruggegeven aan de rechtmatige eigenaar + excuses? Zo nee, dan vind ik dat jij jouw vriend moet aangeven bij de politie wegens diefstal.

1,0
Ach af en toe snaaiende al kaaiende 'n bietje bietsen kan best. Was bij de Free Record Shop die hadden geld zat in die tijd.