Stray Souls (2023)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Jukai
Uitgegeven door Versus Evil

Ontdek de verborgen geheimen van de behekste stad Aspen Falls, met confrontaties tegen gruwelijke vijanden, epische bazen, complexe puzzels, en een diepgaand verhaal, waarin niet elke persoon zijn ware gezicht toont. Speel als Daniel - een doorsnee tiener wiens leven voorgoed verandert met het erven van zijn vervreemde grootmoeders huis én het ontmoeten van een mysterieuze vrouw met intieme kennis over zijn familie, het huis en de schokkende connectie ervan met zijn verleden.

Fonzzz002 (crew)
In het begin is deze leuk als een "zo slecht dat het goed is" titel, en zitten er zelfs een paar aardige puzzels in. Zodra level 2 begint, en het 3rd person shooter systeem wordt geïntroduceerd, houdt de lol er snel mee op. Vechten werkt te houterig en clunky, alsof kogels 0 effect hebben op monsters en je meer bezig bent met herpositioneren dan schieten. In het messterpiece genre kan deze grappig zijn, maar als je zoekt naar een horrorgame die enigszins kwaliteit te bieden heeft dan moet je ver uit de buurt van Stray Souls blijven .