Brain Age 2: More Training in Minutes a Day! (2007)

Alternatieve titel: More Brain Training from Dr. Kawashima: How Old Is Your Brain?

Nintendo DS
Puzzle

Ontwikkeld door Nintendo

Brain Age 2 bevat een hoop nieuwe spelletjes om je hersenen te trainen. Eén van de spelletjes is bijvoorbeeld dat je de cijfers twee en vijf ziet staan met als uitkomst zeven. Dan dien je als rekenteken de + in te voeren om tot de juiste uitkomst te komen. Naast deze rekenspelletjes moet je sudoku puzzels zo snel mogelijk zien op te lossen en zijn er zelfs enkele muziekgames.

avatar van kArIzMa_TuRk
from Dr. Kawashima: How Old Is Your Brain?

Moet dit erbij?

avatar van jaspertje3
Ja, zo luidt de gehele titel

avatar van Iron Rose
Deze krijg ik morgen binnen. Ben benieuwd....

Iron Rose schreef:
Deze krijg ik morgen binnen. Ben benieuwd....

Ah, besteld via Internet...waar? duur? in ieder geval, veel plezier!

avatar van jaspertje3
't is toch wel meer van hetzelfde lijkt me. Beetje nieuwe puzzeltjes erin knallen en opnieuw 40 euro vragen. Tja, het is een rage en dan zal ik er als Nintendo zijnde ook van profiteren Ik hoop in ieder geval voor de bezitters van deze game dat er voldoende vernieuwing in zit.

JohnWilliams schreef:

Ah, besteld via Internet...waar? duur? in ieder geval, veel plezier!

Ik heb m 2e hands gekocht op marktplaats. Bovendien is die nieuw ongeveer 30 euro en niet 40 euro zoals degene hierboven zegt.

Dus niet alles klopt

Iron Rose schreef:

jaspertje3 schreef:

Was ik nog niet achter

jaspertje3 schreef:

En ik heet gewoon Jasper hoor, maar dat had je vast nooit geraden.

Oh sorry, heb ik je nou op je pik getrapt?

avatar van yoshi
geen game om hele dag te spelen wel om je brain eens te trainen

avatar van wiiplayer
Nog steeds redelijk leuk maar de opdrachten zijn minder goed als in het eerste deel. Daarom een half puntje lager.