INDIKA (2024)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Odd Meter
Uitgegeven door 11 bit

Speel een verhaalgedreven spel in de derde persoon die zich afspeelt in het alternatieve Rusland aan het einde van de 19e eeuw, waar religieuze visies botsen met de harde realiteit. INDIKA vertelt het verhaal van een jonge non die op reis gaat om zichzelf te ontdekken met de meest ongewone metgezel aan haar zijde: de duivel zelf.

Dit hou ik zeker in de gaten.

Mij nog niet helemaal duidelijk wat het precies moet worden maar intrigeren doet het zeker.

Ook eentje die ik zeker niet voorbij laat gaan. Van de middag even wat demo gameplay gezien en het lijkt erg creepy en diep te gaan qua moraal en sfeer.

Indika Demo Gameplay

Maand 2 en 2024 lijkt me al net zo sterk te worden als 2023.