INDIKA (2024)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Odd Meter
Uitgegeven door 11 bit

Speel een verhaalgedreven spel in de derde persoon die zich afspeelt in het alternatieve Rusland aan het einde van de 19e eeuw, waar religieuze visies botsen met de harde realiteit. INDIKA vertelt het verhaal van een jonge non die op reis gaat om zichzelf te ontdekken met de meest ongewone metgezel aan haar zijde: de duivel zelf.

Dit hou ik zeker in de gaten.

Mij nog niet helemaal duidelijk wat het precies moet worden maar intrigeren doet het zeker.

Ook eentje die ik zeker niet voorbij laat gaan. Van de middag even wat demo gameplay gezien en het lijkt erg creepy en diep te gaan qua moraal en sfeer.

Indika Demo Gameplay

Maand 2 en 2024 lijkt me al net zo sterk te worden als 2023.

Nog gedacht aan deze game onlangs.

Kon even niet meer op de naam komen.

Nu zie ik hier op de hoofdpagina dat ie blijkbaar op uitkomen staat.

Nog steeds zeer benieuwd.

avatar van Banjo
Het is zo zonde dat ik geen Sony of Microsoft speler ben...
Want dit kan best wel eens een interessant spel gaan worden.

Banjo schreef:
Het is zo zonde dat ik geen Sony of Microsoft speler ben...
Wie of wat houdt je tegen?

Nou Series S-je heb je zo opgetrommeld en ronkt als een maddefakker.

Game krijgt overigens goede reviews.

Zag inderdaad dat de release komende week is. En blijkbaar positief onthaald word. Hoewel het blijkbaar iets is waar je blijkbaar niet echt vrolijker van word. En van wat ik qua gameplay heb gezien lijkt me dat wel te kloppen.

Grovonion schreef:
Wie of wat houdt je tegen?

Mijzelf! ik ben zo aan de Switch verslaafd geraakt dat ik nu ongeveer zo'n 250 spellen daar voor heb gekocht. Je kunt het gerust een verslaving noemen.. Die kleine rode doosjes passen zo mooi in mijn game kast .

Enkel een Switch kan een man niet op teren dan krijg je last van tunnelvisie.

Confusie schreef:
Enkel een Switch kan een man niet op teren dan krijg je last van tunnelvisie.

Ja in zekere zin is dat waar, want wij als fanatieke gamers zijnde dan heb je altijd wel spellen waar van je denkt goh... Dat zou ik wel heel graag eens willen spelen maar je hebt die console niet in je bezit!.
Maar toch ben ik (de laatste tijd) meer een Nintendo speler want die spellen zijn meestal makkelijk op te pikken maar erg moeilijk om weer neerteleggen. En ik heb de Ps4 ook nog die gaat ook gewoon maar door met veel goedkope spellen..

Altijd je horizon blijven verbreden anders krimpt je wereld om je heen en verandert yolo in fomo en dat is niet chill.

een 78

Een behoorlijk apart en donker spel die zich afspeelt in Rusland met de duivel op de brommer!.
Het heeft wel iets van de sfeer van Resident Evil Village...

Confusie
Deze maand alleen nog Paper Mario: The Thousand-Year Door (2004) - GamesMeter.nl en dan gewoon even niks meer kopen, het moet leuk blijven onze hobby .

Niet te gek jongen.