Pac-Man Mega Tunnel Battle (2020)

Alternatieve titel: Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs

Google Stadia / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
online

Ontwikkeld door Heavy Iron en Amber
Uitgegeven door Bandai Namco

Eet je een weg door verbonden doolhoven met krachtpillen en verschillende items om de spoken en andere Pac-Man-spelers te verorberen. Probeer als enige Pac te overleven in deze battle royale voor 64 spelers om de Chomp Champ te worden.