Gex: Enter the Gecko (1997)

Alternatieve titels: Gex 64: Enter the Gecko | Spin Tail | Gex 3D: Enter the Gecko

Game Boy Color / Nintendo 64 / PC / PlayStation
Platform / Adventure

Ontwikkeld door Crystal Dynamics
Uitgegeven door Crave, Midway en Crystal Dynamics

Gex is dol op tv, maar iemand heeft de tv-wereld meegenomen en veranderd. Het is aan jou om het weer recht te zetten. Alle levels zijn gebasseerd op tv-programma's of films.

avatar van Princess Piranha
Het was opzicht wel een grappige game... in het begin. Maar het werd verder in de game steeds minder leuk om te doen. Je was het gewoon zat.

Toch geef ik het wel gewoon een 2,5. Want tot zo ver het leuk bleef was het gewoon tof om te spelen.

Game_Kaza
Niet zo'n groot spel en het speelde niet heel lekker. Maar had zo wel zijn aangename momenten.

joeri592
vond dit vroeger altijd heel erg eng!

avatar van Musique
Ik vond dit altijd erg leuk. Geweldige momenten mee beleefd.

Game_Kaza
Ik heb het hergespeeld. Een matig spel.
Het heeft allemaal film themas. Horror, kong fu, cartoon, sci fi en zelfs titanic. Dat is wel grappig gedaan. Maar het verveelt gewoon te snel en het is al snel niet grappig meer. De missies zijn meestal wat lang en het speelt gewoon niet zo lekker.

Het spel probeerd hard en er ziten wat geinige stukken in. Gewoon niet genoeg voor een 3*. De 2D Gex was leuker.

Relax
Ik kon er nooit ver in komen vroeger.. veel pogingen gedaan, maar het spel heeft me niets meer dan slechte herinneringen gegeven.
De eerste N64 game die ik echt ontzettend rot vond.

avatar van anders99
Het is een zeer mooi spel met zeer veel kleuren er in.
Wel niet zo simpel als het lijkt.