Anomaly Collapse (2024)

Strategy

Ontwikkeld door RocketPunch
Uitgegeven door Spiral Up

Voer het bevel over een team van bewonderenswaardig felle krijgers in Anomaly Collapse, een turn-based Roguelite-strategiespel. In dit spel wordt je in een eendimensionaal slagveldraster gedropt, waar je bewegingen beperkt zijn maar je strategische mogelijkheden maximaal benut kunnen worden. Plan je acties en wees je vijanden te slim af door de kunst van het flankeren, het misleiden en het opjagen onder de knie te krijgen in confrontaties. Rust je harige krijgers uit met 'abnormaliteiten': artefacten die actieve of passieve effecten hebben. Verdiep je in een enorme verzameling van deze power-ups, verspreid over het spel, elk met unieke vaardigheden. Benut de kracht van deze afwijkingen op kritieke momenten om het tij van de strijd te keren, en combineer deze tactieken om de ultieme gevechtsstrategie te ontwikkelen.