Altheia: The Wrath of Aferi (2024)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door MarsLit
Uitgegeven door Neon Doctrine en Game Seer

Beleef een fantasy-avontuur geïnspireerd op het werk van Studio Ghibli en Studio Chizu, waarin het onwillige duo Lili en Sadi moeten leren samenwerken om de komende reis te overleven. Nadat ze haar moeder heeft verloren aan een eeuwenoud kwaad, wil Lili niets meer te maken hebben met de erfenis van haar moeder als Guardian. Wanneer Lili echter een monnik in opleiding genaamd Sadi redt, spoort deze haar aan om het traditionele partnerschap van Guardians en Monks een nieuw leven in te blazen en hem te helpen hun huis te redden van de mysterieuze corrumperende Leegte. Maar de wereld van Atarassia is een gevaarlijke plek, vol monsters en obstakels die uit de Leegte voortkomen, allemaal dodelijk voor een onwillige en onvoorbereide held. Lili en Sadi zullen hun verstand, hun wil, hun wapenkracht en magie moeten combineren om de corruptie van de Leegte te verslaan en uiteindelijk de god te confronteren die hun families van hen heeft afgenomen. Neem het op tegen kerkers vol mechanische puzzels om op te lossen, lege monsters om tegen te strijden en vriendelijke geesten om te redden terwijl Lili en Sadi ontdekken wat het betekent om echte partners te zijn en hun heroïsche lot als Guardian en Monk op zich te nemen.