Broken Roads (2024)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Nintendo Switch
RPG / Strategy

Ontwikkeld door Drop Bear Bytes
Uitgegeven door Versus Evil

Geïnspireerd door traditionele computerrollenspellen, biedt Broken Roads een rijk verhaal waar spelers zich een weg banen door een toekomstig desolaat Australisch landschap. Naast de nieuwe en klassieke rollenspel-elementen bevat deze game een klasseloos systeem dat je bijna eindeloze opties geeft voor karakterontwikkeling. Het morele kompas van jouw personage wordt bepaald door een moraliteitssysteem, waarbij jouw filosofische neigingen leidend zijn voor de uitkomst van de dialoogopties en missiekeuzes.

Toevallig een review van gezien vandaag en ook deze is me volledog ontgaan. Blijkt dus een kruising te zijn tussen de traditionele Fallout 1 & 2 en de Wasteland games. Alleen iets kleinschaliger. Maar wel met best wat herspeelwaarde. En helaas blijkbaar een hele rits bugs, waaraan de devs echter wel driftig werken en ook vaak patchen. Mijn interesse is er vanwege het genre helemaal, alleen even afwachten dus tot de grootste problemen verholpen zijn.

ik vond de ACG review op dat vlak weer behoorlijk duidelijk.